Οι δύο επικρατέστεροι για τις ηγετικές θέσεις στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης

10 Μαΐ 2015

Ποια είναι τα δύο φαβορί για τις θέσεις του προέδρου και του διευθύνοντος συμβούλου στον ΟΛΘ. Την Τετάρη οι ανακοινώσεις - Αντιδρούν οι εργαζόμενοι στην επανεκκίνηση της ιδιωτικοποίησης του λιμανιού της Θεσσαλονίκης


Επιταχύνονται οι εξελίξεις στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης την ερχόμενη εβδομάδα, με την τοποθέτηση της νέας διοίκησης την Τετάρτη 13 Μαΐου.
Όλες οι πληροφορίες συγκλίνουν ότι -αν δεν συμβεί κάτι θεαματικό που θα αλλάξει τα δεδομένα- πρόεδρος της ΟΛΘ ΑΕ θα οριστεί ο καθηγητής του τομέα Οικολογίας του τμήματος Βιολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και πρώην αντιπρύτανης του ΑΠΘ Γιάννης Παντής. Πρόκειται για πρόσωπο αριστερών καταβολών, αλλά όσοι τον γνωρίζουν διαβεβαιώνουν ότι διαθέτει ευελιξία και πρακτικό πνεύμα, κάτι που έδειξε στη διάρκεια της θητείας του ως αντιπρύτανης.
Ως διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ αναμένεται να τοποθετηθεί ο Δημήτρης Μακρής, στέλεχος της εταιρίας, που τα τελευταία χρόνια ασχολείται με θέματα στρατηγικού σχεδιασμού και αναπτυξιακού προγραμματισμού.
Αντιδράσεις για την προωθούμενη πώληση
Με αφορμή, πάντως, τη συνέχιση από το ΤΑΙΠΕΔ της διαδικασίας πώλησης του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών της ΟΛΠ ΑΕ, που αναμένεται να «συμπαρασύρει» και το διαγωνισμό πώλησης της ΟΛΘ ΑΕ, οι εργαζόμενοι της εταιρίας οργανώνουν εκδήλωση, τη Δευτέρα 11 Μαΐου, στις 12 το μεσημέρι, στο «Εντευκτήριο», που βρίσκεται στο ισόγειο του κτηρίου διοίκησης της ΟΛΘ ΑΕ, για το μέλλον του λιμανιού της Θεσσαλονίκης. Έχουν καλέσει τους παραγωγικούς και αυτοδιοικητικούς παράγοντες της πόλης και της ευρύτερης περιοχής να καταθέσουν τις απόψεις τους, με βασική επιδίωξη να δημιουργηθεί μέτωπο υπέρ της διατήρησης του δημοσίου χαρακτήρα του λιμανιού.
Υπενθυμίζεται ότι πριν από ένα περίπου χρόνο, όταν έληξε η προθεσμία εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την εξαγορά του 67% των μετοχών της ΟΛΘ ΑΕ είχαν κατατεθεί οκτώ προσφορές. Ένα «πακέτο» που η αγορά έκρινε αρχικά ως πολύ ενδιαφέρον, υπό την έννοια ότι μόνο δύο από τις οκτώ προσφορές προέρχονταν από επενδυτικά funds, τα οποία όταν αγοράζουν μεταπωλούν ή «τεμαχίζουν» και μεταπωλούν. Οι έξι προσφορές προέρχονταν από επιχειρηματικούς ομίλους και κοινοπραξίες που έχουν άμεση σχέση με τις θαλάσσιες μεταφορές.
Οι μνηστήρες
Οι 8 υποψήφιοι αγοραστές του πλειοψηφικού πακέτου των μετοχών της ΟΛΘ ΑΕ είναι οι εξής:
  • Η APM Terminals, θυγατρική της δανέζικης MAERSK που συμμετέχει και στον διαγωνισμό για τον ΟΛΠ.
  • Η Deutsche Invest Equity Partners GmbH, fund με έδρα το Μόναχο.
  • Η ελβετική Duferco Particiption Holding που δραστηριοποιείται στην εμπορία και διανομή χάλυβα και πρώτων υλών αλλά και στην ενέργεια, στα ακίνητα, στη ναυτιλία και στα logistics.
  • Η φιλιππινέζικη International Container Terminal Services (κατεβαίνει και στον ΟΛΠ).
  • Ο ιαπωνικός κολοσσός Mitsui & Co. (τράπεζα, γεωργικά εφόδια κ.λπ.).
  • Η P&O Steam Navigation Company, θυγατρική της Dubai Port.
  • Οι ρωσικοί σιδηρόδρομοι σε συνεργασία με τη ΓΕΚ Τέρνα.
  • Η τουρκική Yilport Holding, που σύμφωνα με πληροφορίες είναι μια πολύ σοβαρή εταιρία.
 voria.gr
Share on :

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες, θεωρούμε ότι είναι δημόσια.
Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας, για να τα αφαιρέσουμε.
Επίσης, σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολογίου, μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
Για τα άρθρα των συγγραφέων,ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε, καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιοδνήποτε τρόπο, το ιστολόγιο.

 
Copyright © 2015 ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΕΣ
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah