Οι εκπτώσεις συνεχίζονται.....στη ΔΕΘ για την πώληση και τις επενδύσεις στο Λιμάνι της Θεσσαλονίκης

13 Σεπ 2016






Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδας
Σύλλογοι και Σωματεία Εργαζομένων στον ΟΛΘ 


θεσσαλονίκη 12-9-16







                                                            ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
(για τις πρωθυπουργικές δηλώσεις στη ΔΕΘ για την πώληση και τις επενδύσεις στο Λιμάνι της Θεσσαλονίκης)



Η Κυβέρνηση και το ΤΑΙΠΕΔ το  τελεταίο διάστημα, προκειμένου να ξεπεράσουν  τα προβλήματα και τις εμπλοκές που παρουσιάστηκαν στην επιχειρούμενη πώληση της ΟΛΘ ΑΕ,  διολισθαίνει σε νέες  εκπτώσεις και σφραγίζει την  εκποίηση – ξεπούλημα του Λιμανιού της Θεσσαλονίκης.

Η εμπλοκή που παρουσιάστηκε  αφορά κυρίως  την ανάληψη υποχρεωτικών επενδύσεων (επέκταση 6ου προβλήτας κλπ)  και τον ορισμό  ρήτρας διακίνησης φορτίου από τους υποψήφιους αγοραστές.
Τα 309 εκατομ. του BUSINESS PLAN  της ΟΛΘ για την  επόμενη πενταετία, κόπηπαν  από το ΤΑΙΠΕΔ στα 220 εκ (190 στην πενταετία +30 εκ στα επόμενα ετη)  και χθες ο Πρωθυπουργός  κατέβασε τον πήχυ  ακόμα περισσότερο στα 180 εκ. ...
και δεν είναι το τελικό  το ποσόν, είναι υπο διαπραγμάτευση...
Οι εκπτώσεις συνεχίζονται.....
Η ΟΛΘ ΑΕ εΊναι κορυφαία εταιρία του δημοσίου συμφέροντος  με υψηλή κερδοφορία. Εύρρωστη οικονομικά, χωρίς δανεισμό,   έχει χρηματικά διαθέσιμα 80+ εκατομ.,  αποθεματικά 70+ εκατομ.,  τα ετήσια κέρδη  της είναι το 50% του τζίρου της και διαδραματίζει σοβαρό ρόλο στην Εθνική Οικονομία. Με επικαιροποιημένο ενδιαφέρον από την ΕΤΕπ για ελκυστική χρηματοδότηση του επενδυτικού σχεδιασμού της,  επιχειρείται να δοθεί  χωρίς καν να αναλάβει ο ιδιώτης επενδυτής την υποχρέωση ότι θα πραγματοποιήσει τις επενδύσεις που πρέπει να γίνουν για να παραμείνει ανταγωνιστικό λιμάνι , να ανέβει κατηγορία και να γίνει κινητήριος μοχλός ανάπτυξης κατα πως λένε και τα σλόγκαν της  ΟΛΘ ΑΕ
Ιδιώτης θα είναι, επενδυτής όχι...
και δεν σταματούν εδώ εξαγγέλθηκε περαιτέρω   ότι τα συνοδά έργα για τη σύνδεση του Λιμανιού με τα  χερσαία μεταφορικά δίκτυα  (σύνδεση  με ΠΑΘΕ και εκσυχρονισμός του σιδηροδρομικού δικτύου) θα τα πληρώσει το δημόσιο και θα τα χρηματοδοτήσει ο απλός πολίτης, όταν η πρακτική των απλών παραχωρήσεων τερματικών σταθμών  στην Ευρώπη είναι τα έργα αυτά να τα υλοποιεί ο παραχωρησιούχος.

Όλοι πλέον μπαίνουν μπροστά στις ευθύνες τους: Κυβέρνηση,  ΤΑΙΠΕΔ, Διοίκηση ΟΛΘ ,  Φορείς ,  Περιφερειακή & Τοπική Διοίκηση.
Τι λένε σήμερα όταν όλο το προηγούμενο διάστημα είχαν αποδεχθεί την Πώληση του Μετοχικού Κεφαλαίου της ΟΛΘ γιατί όπως ισχυριζόταν έπρεπε άμεσα να γίνουν οι θρυλλόύμενες επενδύσεις?
Τι λένε σήμερα που αποκαλύπτεται ότι η συζήτηση για τις επενδύσεις ήταν φενάκη προκειμένου να δοθεί το λιμάνι αντί πινακίου φακής και ότι η πώληση δυστυχώς θα διασφαλίσει την αποανάπτυξη του Λιμένα και της περιοχής?

Εμείς ένα πράγμα υπενθυμίζουμε προς κάθε ενδιαφερόμενο:
Όσοι ευελπιστούν, “ψεύτικοι φίλοι και φανεροί εχθροί “,  ότι το σχέδιο της αποεπένδυσης μέσω της πώλησης θα ευδοκιμήσει, απατώνται.


ΤΟ Λιμάνι  Της Θεσσαλονίκης  είναι διαμάντι: ΔΕ ΧΑΡΙΖΕΤΑΙ, ΔΕΝ ΕΚΠΟΙΕΙΤΑΙ

            ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΏΡΑ με  ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ  ΣΥΝΟΛΟΥ

ΑΛΛΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ
Share on :

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες, θεωρούμε ότι είναι δημόσια.
Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας, για να τα αφαιρέσουμε.
Επίσης, σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολογίου, μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
Για τα άρθρα των συγγραφέων,ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε, καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιοδνήποτε τρόπο, το ιστολόγιο.

 
Copyright © 2015 ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΕΣ
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah